Insan gözü
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Yazan:
Elvin
-
Əvvəlcə bunu ifadə etmək başlamaq istəyirəm, insan gözü analoq bir quruluşdur və digital bir termin olan piksel ölçüsüylə ölçülməsi tam olaraq mümkün deyil. Beyindəki görmə mərkəzi gözlərdən gələn işıq məlumatını eynilə bir film pərdəsi kimi qəbul edə bilməz. Beyin gələn işıq məlumatını şərh görünüş meydana gətirər. Bu görünüş gözdən beynə gedən sinir hüceyrələrinin yəni neyronların sürətinə bağlı olaraq davamlı yenilənir.
Məsələn bunu FPS (frame per second) dəyəri olaraq göz önünə alsaq, bir video filmindəki 30FPS dəyəri gözümüzün görünüşü tamamilə axıcı olaraq görməsi üçün kifayətdir. Lakin bu hadisə, insan gözünün 30FPS olduğu mənasını verməz. İnsan gözünün də müəyyən bir eşik dəyəri vardır və o dəyərdən daha sürətli keçən bir cisimə baxdığında onun hərəkətini tuta və heç bir şey keçməmiş kimi görür. İndiki vaxtda istifadə edilən yüksək çəkiliş sürətinə sahib kameralar istifadə edilərək bir güllənin hərəkəti belə millisaniyə mərtəbəsində rahatlıqla araşdırılır.

Gözümüzün işıq qəbul edicilərinin olduğu retina, sinir quruluşdan ibarət olan bir pərdədir. Retinadakı işıq qəbul ediciləri, rəqəmsal kameraların qəbul edicilərində olduğu kimi sayıla bilər böyüklükdədilər. Hətta, retinanın çuxur qismində (fovea) bu qəbul edicilərin sayları digər bölgələrə nisbətən daha çoxdur və retinanın üzərinə düşən işıq beyinə sıxışdırılaraq göndərilir. İşdə bu səbəblə gözümüz bəzən bizə oyun oynayar və şəkilləri olmadığı kimi görürük. Gözümüzdəki işıq qəbul edici hüceyrə sayı (ya da piksel deyin) müəyyən bir kritik dəyərin üstündə olduğu müddətcə görmə keyfiyyəti təsirlənməz. Çünki görünüşü beyin tamamlayır. Hətta tək gözümüz olmasa belə görünüş həllolma əmsalı azalmaz, yalnız dərinlik hissi itir. Retina "dəstə" olaraq adlandırılan və göz içindəki işıq hüceyrələrinin böyük qisminin xarab olduğu vəziyyətlərdə belə görünüşün bir qismini yoxdur görmürük. Bunu belə bənzədə bilərik: Əlinizdəki kameranın obyektinin yarısını bağlayırsınız amma ekranda görünüşü hələ tam görürsünüz; çünki kameranın prosessoru yoxdur qismi tamamlayır.

Bu səbəblə insan gözü süni lupaların görünüşüylə müqayisə edilə bilməyəcək qədər mükəmməl yaradılmış bir orqandır. Amma rəqəmsal bir məlumat olan megapiksel olaraq ifadə edilə bilər. Bunun hesablaması yuxarıda bəhs etdiyim şərtlər təmin edilsə, təxminən olaraq bir dəyər ortaya qoyularaq həyata keçirilə bilər. Amma megapiksel termininin əslində bir səhnədən alınan görünüşün neçə piksel ilə göründükdə ifadə edən bir anlayışdan başqa bir şey olmadığını ağılımızdan çıkarmamamız lazımdır. Təbii ki, nə qədər çox piksel olursa o qədər ətraflı görünəcək lakin bunun insan gözünə bərabər gələn nisbətiylə müqayisə üçün, mövzunu başlıca bir araşdırma mövzusu olaraq ələ alıb laboratoriya şərtlərində araşdırılması və təcrübələr edilməsi lazımdır.
http://www.bilgiustam.com/insan-gozu-kac-megapikseldir/
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Bu blogdaki popüler yayınlar
İnsan skeleti
Yazan:
Elvin
-
İnsan skeleti İnsan skeleti İnsan skeleti, sümüklərdən ibarətdir və bağlar (ligamanlar), şüaları (tendon), əzələlər, qığırdaqları və digər orqanlar tərəfindən dəstəklənir. Skelet sabit və dəyişməz deyil; tərkibi həyat boyunca dəyişir. Hamiləliyin erkən dövrlərində, döl sərt bir skeletə malik deyil, rəhmin içindəki doqquz ay boyunca sümüklər yavaşca meydana gələr, yetkinləşər. Doğumda, bütün sümüklər meydana gəlmişdir, lakin yeni doğulmuş bir körpə bir yetişkinden daha çox sümüyə malikdir. Ortalama olaraq, yetkin bir insan 206 sümüyə malikdir (Gray Anatomisi'ne görə, yenə də sayı fərddən fərdə kiçik nisbətlərdə dəyişiklik göstərər), halbuki bir körpə 300-dən çox sümüklə doğulur. Fərqin səbəbi böyümə əsnasında bir-biriylə kaynayacak olan kiçik kemiklerdir. sümüklər; qısa, uzun və yastı sümüklər olaraq şəkillərinə görə üçə ayrılar. Canlılarda daxili və xarici olmaq üzrə iki tip skelet vardır. Xarici skelet: Bədənin xarici qisimində tapılar, üzərində heç bir bədən örtüyü tapılmaz. Üzvi...
ƏN MƏSUR RİYAZİYYATÇILAR
Yazan:
Elvin
-
Kainatın dili "olaraq təyin olunan riyaziyyat, dünyanın və kainatın təməllərini meydana gətirməkdədir. Kompüterlər, göydələnlər, körpülər, qısacası baxdığımız hər yerdə riyaziyyatı və onun təsirlərini görürük. Bu yazımızda işləri keçmişdən günümüzə bir çox sahədə istifadə riyaziyyatçıları sizlər üçün yığdıq. İşdə tarixə damğasını vurmuş 10 riyaziyyatçı 10 PİFAQOR "Ədədlərin atası" olaraq bilinən və e.ə. 570 - e.ə. 495 tarixləri arasında yaşamış olan İyonyalı filosof, riyaziyyatçı və Pisagorculuk olaraq bilinən axının qurucusudur. Pisagorun düşüncəsi hər şeyin riyaziyyatla əlaqədar olduğu və riyaziyyat vasitəsilə hər şeyin təxmin edilebileceğiydi. Özünü filosof adlandıran ilk şəxs olan Pifaqor, düşüncələrini yazıya dökmediği üçün onun haqqında bildiklərimiz şagirdlərinin yazılarında İzah etdikləriylə məhduddur. Pifaqora aid bir çox əsər əslində onun şagirdlərinin ola bilər. Andrew Wiles 1953-ci il təvəllüdlü məşhur İngilis riyaziyyatçı, "Hər hansı x, y, və z müsbət t...
Günəş sistemi
Yazan:
Elvin
-
Günəş sistemi Alm. Sonnensystem (m), Fr. Systeme (m) Solaire, İng. Solar system. Günəş və peykləri ilə birlikdə planetlər, quyruqlu ulduzlar və meteor axınları da daxil olmaq üzrə, onun ətrafında dönən göy cisimləri. Günəş və günəş ətrafında dolanan göy cisimlərindən meydana gəlir. Günəş sistemində planet, peyk, quyruqlu ulduz və meteor tapılar. Günəş sisteminin formalaşması ilə əlaqədar ən çox bilinən nəzəriyyə Kant-Lapslace nəzəriyyəsidir. Bu nəzəriyyəyə görə günəş sistemi əvvəl bir nebula (qızğın qaz kütləsi) idi. Daha sonra nebula soyuduqca kiçildi və oxu ətrafındakı fırlanma sürəti artdı. Beləcə mərkəz neçə qüvvətinin təsiriylə günəşdən qopan parçalar kosmosa yayıldı. Günəş Sistemində olan bütün göy cisimləri Günəşin cazibə təsiri altındadır və onun ətrafında fırlanırlar. Bu hərəkət, diqqət nöqtələrinin birində Günəş yer alan ellips şəklindəki bir orbit üzərində olmaqdadır. Günəş Sistemi, tamamilə və eyni istiqamətdə dönən bir disk şəklində hərəkət halındadır. Günəş Sisteminin dia...
Yorumlar
Yorum Gönder